2012. május 5., szombat

Anyák napja


Édesanyám

Május első vasárnapján
hogy is köszöntselek?
Ékes szóval mit mondhatnék
édesanyám neked?
Mivel kezdjem el a listát,
köszönetek hosszú sorát?

Azzal tán, hogy megszülettem?
Vagy már ahogy vártál engem?
Ahogy este elaltattál?
Vagy napközben cirógattál?
Hogyha kellett, megdorgáltál,
vagy a búban vigasztaltál?

Olyan hosszú ez a lista,
nem is érem végét soha.
Ahelyett hát, hogy töprengek,
listát írok, sorba veszek...
hozzád futok, megölellek,
érezd, mennyire szeretlek!
                                /Kalmánczy Zsófi/

 Nagyanyónak

Édes-kedves Nagyanyókám!
Anyák napja van ma!
Olyan jó, hogy anyukámnak
is van édesanyja.

Reggel mikor felébredtem
az jutott eszembe,
anyák napján legyen virág
mind a két kezembe.

Egyik csokrot neked szedtem,
odakünn a réten,
Te is sokat fáradoztál
évek óta értem.

Kimostad a ruhácskámat,
fésülted a hajamat,
jóságodat felsorolni
kevés lenne ez a nap.

Köszönöm, hogy olyan sokat
fáradoztál értem,
és hogy az én jó anyámat
felnevelted nékem.
                                /Donászy Magda/ 
  
(Rövidített pps a műsorunkból)

2012. május 4. - Anyák napja az osztályban

 Képek itt
(Róziék képeivel bővültünk)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése